niedziela, 23 lipca 2017

Recenzja Fotoobrazu od Saal Digitial!



Pierwszy raz w życiu zamawiałam fotoobraz. Miałam spory dylemat jakie zdjęcie chcę wykorzystać i to głównie nad tym spędziłam najwięcej czasu. Ostatecznie wybór padł na fotkę moich dwóch psów z tamtego lata. Uwielbiam to zdjęcie i dzięki uprzejmości Saal Digital Polska od teraz mamy wspaniałą pamiątkę na ścianie :)



Postawiłam na fotoobraz na płótnie 40x50cm. Narzędzie do projektowania fotoobrazu jest banalnie proste! Wystarczy wgrać zdjęcie i odpowiednio przyciąć, a potem zamówić i GOTOWE!

Na pewno nikt z Was nie lubi kiedy dostajecie przesyłkę, otwieracie, a tam zepsuty towar, bo sprzedawca źle zapakował Wasz produkt. Jakże się ucieszyłam kiedy dotarła do mnie przesyłka od SD, ponieważ obraz był porządnie zapakowany. Sama miałam problemy z otworzeniem przesyłki, więc nie było mowy żeby się uszkodziła (co trzeba wziąć pod uwagę, bo produkt wysyłany był z Niemiec). Także dbałość o produkty na wielki plus! :)


Wykonanie:

Fotoobraz jest naprawdę solidnie wykonany. Tylna ramka nie wzbudza żadnych zastrzeżeń. Jest ładnie oszlifowana, a płótno w  żadnym miejscu brzydko nie odstaje czy nie wychodzi spod obramowania. Zresztą sami możecie ocenić na fotkach poniżej ;)




Kolory i jakość:

Kolory niczym nie różnią się od tych z mojeog komputera. Widać każdy szczegół psiaka (co przy wywoływaniu fotek czasem stanowi problem), skadrowany jest dokładnie tak jak na początku zaprojektowałam na stronie SD, więc kolejny plus dla firmy.

Jakość płótna również super. Pierwszy raz zamawiałam fotoobraz, ale jak na moje oko nie ma co sie przyczepić do wykonania. Nie ma żadnych prześwitów na materiale czy chociażby malutkich dziurek. Wszystko jest w porządku.



Kontakt z firmą oczywiście tak jak w przypadku testowania fotooksiażki był bardzo dobry. Firma odpowiada bardzo szybko co sobie bardzo cenię :) Mimo, że mam dużo cierpliwości to nie lubię czekać tygodnia na maila.
Paczka zamówiona 13 lipca już 18 lipca była u mnie (byłaby dzień wcześniej, ale nie miałam jak odebrać paczki).

Podsumowując:
Nie widzę żadnych minusów fotoobrazu ani kontaktu z firmą. Jeśli miałabym polecić komuś stronę do projektowania fotoobrazu, fotoksiążek czy innych tego typu rzeczy na pewno znalazłby się wśród nich Saal Digital:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz