sobota, 11 marca 2017

Recenzja fotoksiążki Saal Digital

Jakiś czas temu otrzymaliśmy fotoksiążkę w ramach testów od SAAL DIGITAL



Pewnego razu przeglądając facebooka natknęłam się na stronę Saal Digital i ciekawą propozycję testowania fotoksiażki. Zaciekawiła mnie ta oferta, ponieważ od jakiegoś czasu czaiłam się na stworzenie swojego mini portfolio. Postanowiłam napisać maila i czekać na odpowiedź od firmy.

Jak się okazało kontakt z firmą był bardzo dobry. Udało mi się zdobyć bon o wartości 200zł na stworzenie swojego projektu fotoksiążki.


Wzięłam więc laptopa i podpięłam dysk. Zaczęłam poszukiwania zdjęć, które mogłabym umieścić w książce. Chciałam stworzyć coś co mogłabym pokazać znajomym czy rodzinie i pochwalić się swoimi najlepszymi fotkami. Kiedy już skończyłam wybierać weszłam na stronę firmy i zaczęłam projektować książkę. Jak się okazało Saal Digital posiada bardzo przejrzystą i fajną stronę do projektowania takich rzeczy. Nie miałam najmniejszego problemu z wstawieniem zdjęć czy dobraniem odpowiednich rozmiarów do strony.
Fotki można zmniejszać, powiększać, a nawet obracać pod różnym kątem :)







Kolory i jakość zdjęć naprawdę zrobiła na mnie duże wrażenie. Zdarzało mi się czasem wywoływać swoje fotki i wklejać je do albumów.
Saal Digital zadbał o jakość moich zdjęć i kartek w książce tak, że gdy otworzyłam na pierwszej stronie zrobiłam WOW. Aż teraz kusi by wywołać część tych fotek w większej formie i ozdobić nimi ścianę :D
Kolory są bardzo ładnie nasycone, grubość kartek też jest w porządku.



Jak widać w książce głównie pojawiły się moje psy i koty.
Ponadto nie mogło zabraknąć kilku ujęć z przeróżnych sesji (m.in Holly, Fiony czy zdjęć z seminarium frisbee).

Kontakt z firmą był bardzo łatwy. Czekanie na książkę też na plus, bo zaledwie po kilku dniach od zamówienia wpadła w moje łapki co jest wielkim plusem, bo jestem człowiekiem niecierpliwym i lubię dostawać rzeczy szybko i sprawnie :D

Podsumowując szczerzę mogę polecić stronę Saal Digital i jeszcze raz ogromnie dziękuję za możliwość testowania fotoksiążki :)

1 komentarz:

  1. Bardzo fajna! :D Też mi się marzy taka fotoksiążka :3

    OdpowiedzUsuń