środa, 26 sierpnia 2015

Tosia & Aro

 W piątek miałam okazję gościć kolejnych dwóch modeli (a właściwie modelkę i modela) przed swoim (zepsutym) obiektywem.
Poznajcie yorka Tosię i huskiego Aro :)





wtorek, 18 sierpnia 2015

Fotospacer Lublin

Aż do niedzieli nie byłam pewna czy aby na 100% się pojawię. W końcu decyzja podjęta - jedziemy.
Busy do Lublina ogarniałam dopiero 16. rano także miałam szczęście, ze równo o 10:30 udało mi się dotrzeć do Parku Ludowego :D Spacer był bardzo fajnie zorganizowany, atmosfera była super. Ja spędziłam miło dzień, a do domu wracałam padnięta.
Jeszcze raz dziękuję wszystkim za mega dzień! :D

Fiona




Ray

























Max

p.s. już nie możemy się doczekać następnej edycji! 


niedziela, 9 sierpnia 2015

MY TOP 10

Często dostaję pytania "czyje zdjęcia lubisz?" itp., więc postanowiłam napisać swoją TOP 10tkę psich fotografów. A oto i ona :)

Wystarczy kliknąć na napis w nawiasie, a automatycznie przeniesie Was na stronę wybranej osoby ;)



Radka Vrublovská ( FANPAGE


Na zdjeciach Radki uwielbiam magiczny klimat oraz bardzo przyjemne dla oka barwy.



Foto by Radka Vrublevska

Kristýna Kvapilová (FANPAGE

Moją kolejną ulubioną postacią w psiej fotografii jest Kristyna. Na jej zdjęciach można podziwiać genialne widoki oraz genialnych modeli, a w połączeniu z jej talentem do uwieczniania chwil wychodzą magiczne fotki :)



Foto by Kristyna Kvapliova



Alžběta Kozubová ( FANPAGE )

Świetne światło oraz kompozycja. To cechy, które na pewno można wyróżnić w zdjęciach autorki wymienionej powyżej. To cechy, które sprawiają, że (tak jak u wyżej wymienionych fotografek ) aż miło patrzy się na te zdjęcia. 

Foto by Alžběta Kozubová


Zuzia Paluch ( FANPAGE )

Czas na polski akcent :D
Zdjęcia Zuzy uwielbiam odkąd tylko po raz pierwszy natknęłam się na jej profil na photoblogu.
Na jej profilu oprócz przeróżnych ciekawych i oryginalnych psich portretów nie brakuje również fotek z agility czy nawet frisbee. Więc każdy może znaleźć coś dla siebie :)

foto by Zuzia Paluch.


 Iza Łysoń ARTS ( FANPAGE )

Moja kolejna ulubiona polska,  psia fotografka ;)
Na jej fp można znaleźć min. fotki cudownych papisi, ale nie brakuje też klimatycznych portretów robionych w górach czy w innych bajecznych miejscach.
Wystarczy wejść w galerię, a można sie zakochać. 

Foto by Iza Łysoń.

White Eyed Husky Foto ( FANPAGE )

Ktoś kogo na mojej liście nie może zabraknąć!
Zapewne nawet nie wiecie, że to głównie odkąd zaczęłam czytać bloga Moniki i oglądać Jej fotografie zaczęłam bardziej przykładać sie do swoich prac. 
Klimatycznie, psio <i nie tylko! Macro też piękne!> i w pięknych kolorach. 

Foto by White Eyed Husky Foto

Anna Nowek Fotografia ( FANPAGE )

Mi bliżej znana jako Psotkens : D
Dlaczego akurat jej zdjęcia? Proste. Klimat zupełnie inny od pozostałych. Jej zdjęcie nie musi być podpisane, a już wiem kto je zrobił. Lubię te fotografie za to, że są po prostu jej i co tu dużo mówić.

foto by Anna Nowek.

Terka Brožková ( FANPAGE

Nic dodać, nic ująć ;)

Foto by Terka B.

Monika Bischof - Psia Fotografia ( FANPAGE )

No cóż. Znowu jedna z osób dzięki której zaczęłam interesować się fotografią.
I znowu bardziej znana jako jeinhabituel. Od bodajże 1,5 roku obserwuję na photoblogu i teraz również na facebooku. 

Foto by Monika Bischof.

Katarzyna Lewandowska ( FANPAGE )

Cóż. Tutaj również bardziej znana mi pod nickiem z photobloga < deviatee >.
Najlepsze świtało na zdjęciach ever! ;)


Na koniec kilka słów od samej autorki owych cudownych fotografii ;)

"Fotografowanie ciągnęło mnie od bardzo dawna i marzyłam o własnym aparacie. Na początku miałam zwykły Kodak Z8612 i wtedy zaczęłam tworzyć swoje pierwsze fotografie i uświadomiłam sobie, że kocham to robić i nie mogłabym bez tego żyć. Na początku fotografowałam wszystko co popadnie i nie myślałam nad większym sensem i dokładnością wykonywania zdjęć i obróbki. W 2012 roku do mojego domu trafił łaciaty stwór imieniem Tobi i stał się on moim najlepszym przyjacielem, członkiem rodziny z którym zaczęłam spędzać bardzo wiele czasu i tak jest do tej pory. Każdą wolną chwilę spędzaliśmy i spędzamy praktycznie razem jak się da. Potem zaczęłam zbierać na własny, lepszy sprzęt i trwało to bardzo długo. Wreszcie nadeszły moje 18. urodziny i wtedy postanowiłam z 18stkowych oszczędności, które dostałam w prezencie kupić moje cudeńko Canona! Więc już tak na poważnie zaczęłam fotografować w sierpniu 2013 roku :) Zaczęłam się wtedy bardziej interesować psim życiem i postanowiłam to wszystko razem połączyć, czyli fotografię i psy i myślę, że teraz bez tego nie potrafiłabym ŻYĆ!:) " 

Foto by Katarzyna Lewandowska.





p.s. wszystkie zdjęcia są umieszczone za zgodą autorów.